Søknadsfrist: Snarest
Vis stillinginfo Søk på stillingenASAP
I et tøft marked er Change avhengig av medarbeidere som ønsker å prestere og har salg og kundeservice i fokus.
Til vår avdeling på Madla søker vi nå etter en selger i 80% stilling.
For å sikre kundenes trivsel er det viktig at vi har et team som ønsker å gi førsteklasses service og samtidig sikrer en ren, ryddig og
innbydende butikk.
Som assisterende butikksjef vil din hverdag preges av salg, kundebehandling og varepåfylling. Du vil i tillegg være butikksjefens høyre hånd og være stedfortreder ved ferieavvikling o.l.
Du vil derfor i tillegg få innføring i butikksjefens oppgaver og ansvar.
Nøkkeloppgaver og kvalifikasjoner for stillingen:
- topp kundeservice
- ansvarlig for å sikre gode salgstall
- sikre ren, ryddig og presentabel butikk
- du har utpreget konkurranseinstinkt og motiveres av resultater
- du har erfaring fra service eller varehandel
Personlige egenskaper for stillingen:
- du har talent for å selge og yter maksimal kundeservice
- du ønsker å bidra til å skape resultater
- du er samarbeidsvillig, utadvendt og entusiastisk
- du er strukturert og har øye for detaljer
- du er ansvarsbevisst og har stor innsatsvilje
- du er selvstendig
Vi kan tilby:
- en spennende bransje og muligheten til å være med og utvikle en av våre butikker
- for den som presterer i forhold til våre forventninger kan vi love en jobb i et spennende miljø som vil
kunne gi deg gode personlige og karrieremessige muligheter
- lønn etter avtale
Søknader behandles forløpende, tiltredelse etter avtale.
Søknad og cv kan leveres i butikk eller på epost:
Evt. spørsmål om stillingen kan rettes til butikkleder på tlf. 94154377